Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttäjäkokemustasi. Noudattaaksemme uutta sähköisen viestinnän yksityisyysdirektiiviä, meidän täytyy pyytää sinulta lupaa evästeiden asettamiseen. Lue lisää.
150hp
Sulavatoimisuutta ja suorituskykyä aivan uudella tasolla.
Tarunhohtoinen 150hp on edelleen linjakkaan muotoinen ja sen ominaisuudet ovat upeat, mutta nyt sen vaihteiden kytkentä on entistäkin sujuvampaa ja suorituskyky jalostuneempaa elektronisen kaasu- ja vaihdehallinnan (drive-by-wire) ansiosta (150hp G).
Edistyneessä moottorin rakenneratkaisussa kaksi kannen yläpuolista nokka-akselia (DOHC) ja erikoismallinen imu- ja pakojärjestelmä optimoivat palamisprosessin. Lisäksi erikoismuotoiltu moottorikoppa erottaa ja poistaa veden tuloilmasta entistä tehokkaammin.
Muita uuden moottoriversion käyttäjän kannalta todella miellyttäviä Yamaha-ominaisuuksia ovat uistelunopeuden säätö, laaja-alainen sähköhydraulinen trimmaus- ja kippausjärjestelmä ja vakiovarusteinen Y-COP-ajonesto.
Moottorin tyyppi | 4-tahtinen |
---|---|
Sylinterin tilavuus | 2,670 cm³ |
Sylinterien lkm / asettelu | 4/In-line, 16-valve, DOHC |
Sylinterin mitat | 94.0 mm x 96.2 mm |
Kardaaniakselin teho keskikierroksilla | 110.3 / 5,500 rpm |
Täyden kaasun käyttöalue | 5,000 - 6,000 rpm |
Voitelujärjestelmä | Märkäsumppu |
Imujärjestelmä | EFI |
Ignition / advance system | TCI |
Käynnistysjärjestelmä | Electric with Prime Start™ |
Välityssuhde | 2.00 (28:14) |
Veneen suositeltava peräpeilikorkeus | L516X643mm |
Paino potkurin kanssa | F150DETL: 222.0kg,FL150DETL: 222.0kg,F150DETX: 227.0kg,FL150DETX: 227.0kg |
Öljykaukalon tilavuus | 4.5Litraa |
Hallinta | Kaukosäädin |
Trimmaus ja kippaus -tapa | Sähköhydraulinen trimmaus ja kippaus |
Valopuola / Vaihtovirtageneraattori | 12V -35Awith rectifier/regulator |
Ajonesto | YCOP optional |
Propeller | Valinnainen |
Vastakiertomalli | Available (ETL, ETX) |
Kaksoisakun lataus | Valinnainen |
Digital Network Gauge (6Y8/6YC) | Valinnainen |
Tilt limitter | Valinnainen |
Vaimennus | Valinnainen |
Huomautus | The kW data in this sheet is based on the ICOMIA 28 standard, measured at the prop shaft |