300hp V6

43 260,00 €
Pyydä tarjous Varaa koeajo
Rahoituksella esim. 584 €/kk
Hae rahoitusta
Uusi 300 hv:n V6-moottori yhdistää uudet ominaisuudet korkeaan suorituskykyyn ja monipuolisuuteen. Iskutilavuudeltaan isoissa sylinterilohkoissa on vääntöä tehostava pitkä imusarja, sylinteriväliin sijoitettu pakosarja, polttoainejärjestelmän elektroninen ECM-ohjausyksikkö ja muuttuvien venttiiliajoitusten VCT-ohjaus.
SKU
2021-F300NCB-BWP2
action-image

Ensiluokkainen suorituskyky.

Uuden 300 hevosvoimaisen V6-moottorin selkeä ja keveä muotoilu pohjautuu XTO-malliin. Ominaisuuksiltaan uusi moottori on Yamahan kautta aikojen monipuolisin V6-moottori. Uuden 300 hv:n V6-moottorin tehokkuus ja tinkimätön suorituskyky täyttävät vaativankin käyttäjän vaatimukset.

Saatavana nyt SBW-ohjauksella (Steer by Wire) tai ilman sitä. Uuden 300 hevosvoimaisen V6-moottorin suorituskyky takaa erinomaisen ripeän kiihtyvyyden huippunopeuksiin. Kokonaisuutena uusi V6-moottori on erinomainen esimerkki Yamahan tuotteista, joissa yhdistyvät hienosti korkealaatuinen ja luotettava tekniikka, tehokas suorituskyky ja selkeä muotoilu.

300 hv:n V6-perämoottoreissa on Yamahan premium-tason ominaisuuksia, kuten digitaalinen DES-ohjaus, (Digital Electric Steering), TotalTilt-kippaustoiminto ja TERE-pakojärjestelmä (Thrust Enhancing Reverse Exhaust).

V6-mallissa on vakiovarusteena venttiiliajoitusten VCT-ohjausjärjestelmä. Se säätää polttoaineseoksen kulkua palotiloihin varmistaen näin parhaan suorituskyvyn kaikilla kierrosnopeuksilla. Näin moottori tuottaa koko ajan väkivahvaa vääntöä kun kiihdytetään nollasta huippunopeuteen.
XTO-tyylisen ulkokuoren alla on huippuluokan tekniikkaa, kuten pienillä nopeuksilla peruutettaessa ohjausta ja hallintaa parantava TERE-pakojärjestelmä. TERE-järjestelmä on erityisen tehokas ahtaissa paikoissa, joissa tarvitaan vääntöä peruutukseen ja tarkkaa ohjattavuutta.
SBW-ohjauksella (Steer by Wire) varustetuissa 300 hv:n V6-moottoreissa on nyt vakiona myös digitaalinen DES-ohjaus, joka yhdistyy myös saumattomasti Yamahan Helm Master -järjestelmään. Ohjausta sujuvoittavan DES-järjestelmän ansiosta vene pysyy siistinä, kun ei tarvita erillisiä ohjauspumppuja tai -letkuja. Sähköohjaus on saatavana täysin yhteensopivana lisävarusteena kaikkiin V6-moottoreihin, joissa ei ole SBW-ohjausta.
Lisätietoja
Moottorin tyyppi4-tahtinen, DOHC
Sylinterin tilavuus4169 cm3
Sylinterien lkm / asettelu 60-asteen V6
Sylinterin mitat96,0 x 96,0 mm
Kardaaniakselin teho keskikierroksilla220,6 kW (300 hv) | 5 500 r/min
Täyden kaasun käyttöalue5 000 – 6 000 r/min
VoitelujärjestelmäMärkäsumppu
ImujärjestelmäEFI
Ignition / advance systemTCI
KäynnistysjärjestelmäSähkö
Välityssuhde1.75 (21/12)
KaasuttimetPolttoaineen suihkutus
Öljykaukalon tilavuus6,3 L / 6,0 L *öljysuodattimen vaihdolla/ ilman vaihtoa
Paino ilman potkuria 260 kg - 268 kg
HallintaSähköinen kaukohallinta
Trimmaus ja kippaus -tapaSähköhydraulinen trimmaus ja kippaus
Valopuola / Vaihtovirtageneraattori70 A (enintään) (akun lataus: 55 A)
AjonestoYCOP optional
PropellerValinnainen
VastakiertomalliSaatavilla
Uistelunopeuden säätöWith DN Gauges
Kaksoisakun latausValinnainen
Digital Network Gauge (6Y8/6YC)Valinnainen
Digital Network Gauge II (CL7)Valinnainen
VaimennusValinnainen
Full tilt up angle70
Kaasun ja vaihteen säätimetDigital electronic remote control
YCOP (Immobilizer)Applicable
HuomautusOhjausjärjestelmä vaihtelee mallin mukaan.
Search engine powered by ElasticSuite © 2021 Yamaha Motor Europe N.V., Suomen sivuliike / Yamaha Center